19‏/3‏/2012

ولما هبقى زعلانة وتيجى عشان تصالحنى

هتنزل دمعة من عينى تقول وقدرت تجرحنى

تبوس أيدى وبوسة كمان على جبينى

وتقولى ها سامحتينى :)

بعينى أبصلك بصة وطاير قلبى م الفرحة :))

وأستغل بقى أنا الفرصة وأقول لا لسة زعلانة:(

فتمسك أيدى وتسبل..

وأنا فرحانة وأستهبل*_^

تقولى ايه اللى يرضيكى..

ده أنا والله بموت فيكى..

وعمرى كله افديكى..

وعلى زعلك والله ما أقدر:))

خلاص مش قادرة أستحمل:)

ومنى هتخرج الضحكة:))

بحبك أصلى وايه أعمل..

ولا أقدر عنك أستغنى*_^

ياريت جوايا أنا قلبين..

وأحبك بيهم الأتنين..

ده أنا دايبة بنظرة عين;)

ومن روحى بقيت أغلى*_^

فيهمس قلبى من جوة..

خلاص الدنيا ضحكتلى..

وم الفرحة بقى أدتنى


وأحلى فرصة قابلتنى..

حبيبى وقلبى وعيونى..

وأفراحى اللى قابلونى..

وبيك أحزانى فارقونى..

ونسونى خلاص أنا مين:))

وتسألنى تحبينى؟؟؟

ومن عمرك هتدينى!!!

قوليها لا تفارقينى عشان خاطرى تجاوبينى..

هقولك أيوة يا عيونى:)

ومهما الناس يلومونى..

هشيلك بين رمشى وجفونى..

بحبك أيوة يا عمرى..

وم الليلة بقيت قدرى..

وبينا يالا ع الجنة..

نعيش أيامنا نتهنى..


ولا يوم عن بعض نستغنى..


يا أول حب فى حياتى..


يانور عينى وتاج رأسى..


أميرى وكل حراسى..


بحبك يا هنا عمرى..


بحبك لو تكون قاسى*_^

هناك 3 تعليقات:

  1. منذ زمن لم اقرأ رومانسية

    وربما اصبحت غريبه علي

    راقت لى كلماتك

    ربى يسعدك

    تحياتى


    رؤى

    ردحذف
  2. :))) احبك في الرومانسي انا
    بيجد عجبتنى جدآ
    ودخلت مزاجى وروقتنى كدة وخلتنى ابتسم
    ^_^ تسلم الايادى واستمري

    ردحذف
  3. حلوه قوى
    رومانسيه كلها شقاوة
    اشكر رونا اللى عرفتنى طريق مدونتك
    استمتعت جدا هنا
    تحياتى

    ردحذف