21‏/3‏/2012

مامتى حبيبتى بمناسبة انى مش لاقيه كلام أقوله

من كتر البوستات اللى نزلت زى المطرة على الفيس

((ايموشن مذبهل))

وبما أنى كمان مفلسة ومش هجبلك هدية

((ايموشن مطلع جيوبه الفاضية برة))

وأصلا أنا يعنى بالنسبة لك أحلى هدية عشان مفيش منى أتنين

((ايموشن برىء والبراءة هتنط من عنيه))

وطبعا هأجى بقى أقولك كل سنة وانتى طيبة يا مامتى يا حبيبتى  وعقبال مليون سنةوربنا يخليكى ليا والله كان نفسى أجبلك الدنيا 
كلها

((ايموشن سهتان كده ومستهبل))

فطبعا هتردى تقوليلى أنتى هديتى يا حبيبتى

فهرد بسرعة وأقولك طبعا كفاية عليكى أنا

((ايموشن رقيق وبيبربش بعنيه))

وطبعا بقى هقعد أبوس أيديك ورأسك بقى كدهوون وأضحك عليكى بكلمتين 

كالعادة يعنى طبعا ما أنا رئيسة القرع المباشر فى البيت بقى

أحم أحم 

وبما أنى سنجلاية يعنى زى ما أنتوا عارفين

مامتى حبيبتى بقى هتدعيلى دعوة حلوة بعد الكلمتين الحلوين دول

((ايموشن مستغل بقى))

فهتقولى ربنا يرزقك بأبن الحلال اللى يسعدك ويهنيكى

هفرح أنا بقى بالدعوة الجميلة دى

واّاّمن أنا بقى وراها وأزود كام دعوة من عندى

وبعلو صوتى بقى أقول ربنا ما يحرمنى منك يا ماما ولا من دعواتك وفى سرى بقى

*بينى وبينكوا بقى*
((ايموشن بيوشوش أوعوا حد يقولها))

اللهم أرزق أمى زوج لبنتها أميرة((أنا يعنى*_^))

شخصية كده عسولة
ياحبذا لو شبه كريم اللى فى المسلسل التركى بشعره المهفهف ده اللى عقدنى

جنتل كده

ورومانسى أوووووى وبينقط رومانسية ويفأجانى كل يوم بهدية

بيحافظ على صلاته كده ومُحترم

ومامته عسولة وطيوبة

((بس أوعى تكون شبه دُرية حماه فكرة اللى فى الأوراق المتساقطة))

بيضحك على طول كده ودمه خفيف

ومش غلس ولا بيزعق

ويفسحنى كتير ومش بخيل

اهم حاجه ميكنش بخيل مش عوض مثلا

يحلق للعيال بقى

ويحط على العسل مية والكلام الفارغ ده لالالالالا

انا عاوزاه عسول كده

يارب اللهم أسعد قلب مامتى وأستجيب لدعاءها بقى

ربنا يخليها ليا ويكتر من دعواتها

تستاهل الخير مامتى والله

حبيكى انا

*_^

هناك تعليق واحد:

  1. يارب يرزقك بابن الحلال يا اميره دعوه حلوه منى على الصبح
    كل سنه وكل المامات الحلوين طيبين
    بوست عسل

    ردحذف